Ein Artikel für meine Familie und meine Freunde in Rumänien

Heute werden Sie einen Artikel schreiben in rumänischer für meine Familie und meine Freunde in Rumänien, weil ich sie vermisse.
Lesen Sie den Artikel mit der Übersetzungsfunktion.

Sarbatorile de iarna se apropie cu pasi repezi. S-au instalat deja luminite in cateva centre comerciale, frigul  si aerul puternic de iarna se simte de ceva timp in atmosfera.

Mi se pare ca perioada sarbatorilor de iarna scoate tot ce e mai bun din fiecare , fericirea de pe chipul oameniilor la prima ninsoare , bucuria reunirii cu familia ,micile povestioare la un pahar de vin fiert sunt de nepretuit.

In lista de must-do a sarbatorilor de iarna se numara si alegerea cadourilor, cadouri pentru familie,prieteni,colegi si angajati in cazul meu.

Sunt de 3 ani manager la o firma de prestigiu din domeniul IT (nu o sa ii dezvalui numele,o sa facem referire la ea ca fiind firma X).

Firma s-a extins pe parcursul acestor 3 ani  de cand sunt manager si bugetul nostru a crescut considerabil. Asa ca de anul acesta o alta responsabilitate pe care postul meu o presupune este alegerea cadourilor pentru angajati. Si cum numarul angajatilor este destul de mare,nu ii cunosc pe fiecare in parte foarte bine incat sa stiu exact ce si-ar dori de Craciun. Traditionalul cosulet cu cadouri (vin,ciocolata,cafea) s-a cam invechit si as vrea ca anul acesta cadourile sa fie putin diferite, dar sa reflecte relatia angajat-angajator.

M-am apucat din timp de cautari pentru ca angajatii ocupa cel mai important rol in activitatea unei firme si as dori ca darurile sa evidentieze  respectul si recunostinta firmei pentru acestia.

Nu o sa ma apuc sa povestesc aici care a fost bugetul pentru fiecare salariat,nu ar fi indicat.Tot ce pot sa spun este ca s-a tinut foarte mult cont de vechime si eficienta.

Pentru a nu face mari diferentieri,am hotarat sa achizitionez totusi cadouri similare.

Si cum mi-am varsat cafeaua pe agenda in dimineata respectiva si mi-am pierdut toate insemnarile legate de intalniri si datele clientilor (noroc ca am o copie pe calculator) ,am avut un flash. Ce reflecta mai bine  definitia “office”  decat o agenda,seturile de birou sau serviete si portofele?Sunt lucruri de care angajatii se pot folosi in fiecare zi , la birou sau in timpul liber.

Am cautat pe internet diverse site-uri care presteaza astfel de servicii . Mi-am pus in gand sa gasesc aceste obiecte la un singur producator .

Am gasit , dupa lungi cautari , site-ul acesta. Am fost surprins de gama variata de produse oferite, atat cele cautate de mine , dar si multe altele.

Am analizat catalogul si am ales intr-un final obiectele : 16 agende personalizate, 5 serviete de piele , 4 accesorii tableta, 7 portofele dama,  11 seturi de birou ,10 articole voiaj.

Am sunat pentru a solicita mai multe informatii si am fost invitat la sediul firmei pentru a vedea produsele si pentru a alege culorile. Desi eram convins ca am vazut totul pe site , m-am hotarat sa merg totusi. Stiu ei mai bine!

Am onorat invitatia a doua zi si am fost placut impresionata de serviciile prestate,de amabilitatea angajatilor dornici sa te ajute si de diversitatea produselor.Am ales , dupa lungi cugetari  , culorile si dimensiunile potrivite.

Gata! Am scapat de o grija si sunt sigura ca angajatii vor fi multumiti.

Acum trebuie sa incep cautarile pentru cadourile familiei si prietenilor,alegerea decoratiilor de brad , cumpararea catorva pungi de bomboane pentru colindatori si planurile de sarbatori.

Sunt nerabdatoare sa gust mancarurile mamei (cozonaci , sarmale, carnati de casa ) , sa ascult cantecele colindatorilor , sa merg la munte sa simt aerul rece si puternic , sa schiez si sa  petrec momente de neuitat cu prietenii si sotul meu.

Dar mai am cateva saptamani de asteptat si parca timpul nu mai trece …. o sa merite asteptarea nu?

Kommentar verfassen

