Anvelope all-season pot fi utile in special in zonele in care vizualizeaza ierni foarte ușoare, dar foarte putine anvelope all-season sunt deloc potrivite pentru vreme de iarna adevarata. Cei care nu functioneaza bine, in timpul iernii, in general, sunt acum numite „all-meteo“, in scopul de a le distinge de anvelope mai putin capabili. Chiar și toate conditiile meteorologice anvelope renunte la unele performante de zapada și gheata, in scopul de a rula bine pe tot parcursul anului. pentru conducere de iarna adevarata, un set de anvelope de zapada sunt intotdeauna cele mai bune.

Amestecare și potrivire Anvelope:

O intrebare I a lua o multime intrebat, „Nu pot sa am pus doar doua anvelope de iarna pe o axa și sa pastreze doua vara sau all-season anvelope de pe cealalta axa?“

Exista trei considerente majore de a pastra in minte atunci cand gandesc daca sa afișezi doar doua cauciucuri de iarna pe masina ta:

1) Nu face asta. 
2) Nu, intr-adevar,. nu o faci 
3) Pentru numele lui Dumnezeu, nu o face.

Crede-ma, dealerii de anvelope nu insist asupra pneurilor de zapada doar patru astfel incat acestea sa poata vinde doua anvelope mai multe – faptele sunt foarte clare. Punerea pe pneurile de zapada doar doua este foarte probabil mai rau decat sa nu pune pe anvelope de zapada. Avand in fiecare prindere ax diferit este o reteta pentru dezastru pe zapada. in cazul in care pneurile de zapada sunt pe puntea fata masina va coada de pește imprevizibil și incontrolabil. in cazul in care acestea sunt pe puntea spate, prindere director va fi periculos de limitata, iar masina va subvirare. in timp ce doar doua anvelope de iarna s-ar putea economisi ceva bani pe termen scurt, este foarte probabil sa coste mult mai mult decat faptul ca, in termen lung.

Alegerea pneurilor de zapada:

Deci, v-ati decis ca aveti nevoie de prindere și manevrare optime de cauciucuri de iarna dedicate. in mod evident, acesta va fi mai scump pentru a pastra doua seturi de anvelope, cu toate acestea, veti obtine o manevrabilitate superioara atat iarna cat și vara, și din moment ce fiecare set va fi pe pentru aproximativ o jumatate de an, ambele seturi de anvelope vor vedea uzura mai putin decat in cazul in care au fost pe tot parcursul anului. Pentru a alege un pneu de zapada, care este potrivit pentru tine, vezi-mi Top 5 anvelope Studless de zapada , sau daca aveti nevoie de zapada cele mai bune absoluta și aderenta gheata disponibile, a verifica afara pneurile cu nituri de zapada. Ati putea dori, de asemenea, sa știu mai multe despre importanta enorma a Siping modele pentru performante bune de iarna.

Roti de iarna:

Daca va decideti sa afișezi zapezi dedicate pe masina ta, decizia urmatoare veti avea nevoie pentru a face este daca sa ramana cu un set de jante și swap zapada și anvelopele de vara pe și in afara, sau daca sa cumpere un al doilea set de roti pentru zapada anvelope. Exista avantaje și dezavantaje desigur la oricare abordare, dar, in esenta, un set suplimentar de roti de iarna va constitui o investitie initiala mai mare, dar una care poate economisi bani și timp substantial asupra costului de montare și echilibrare anvelope de doua ori pe an. Cuechipamentul potrivit , puteti schimba chiar din rotile-te in garaj.

Daca va decideti sa mergeti cu un set suplimentar de roti de iarna cu anvelope de iarna, tineti cont de faptul ca in cazul in care mașina este mai noua decat 2007, va va fi aproape sigur nevoie de un set suplimentar de senzori TPMS pentru anvelopele de iarna, așa cum NHTSA are acum a facut-o clar ca este ilegal pentru magazinele de anvelope pentru a instala seturi de iarna, fara a TPMS.

Reducere de personal pentru roti de iarna: Daca va decideti sa aiba un set de jante de iarna cu anvelope de zapada, veti dori, de asemenea, sa se uite la daca sa reduca set de iarna. De exemplu, daca se executa 18 „anvelope vara anvelope-discount.ro și jenti, poate doriti de 16″ sau 17 „, anvelope de iarna și jenti. Avantajele aici tind sa fie tot pe partea de reducere, inclusiv faptul ca rotile mai mici dimensiuni si anvelope vor fi mai putin costisitoare și, in același timp mult mai eficiente in zapada.

Din otel aliat sau? Ultimul, dar nu cel din este de a decide daca doriti set de roti de iarna pentru a fi aliaj de aluminiu sau din otel. Jante din aliaj de aluminiu vor fi mai ușoare, se simt mult mai agil și sa dea, in general, o mai buna manevrabilitate receptiva.

Advertisements

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s